Blogia
311008

Room Escape: Prison Break Hack Mod Legit voor Ipod Apple 140

firstgamehack.com

 

59,47 megabyte publiceer Datum 2016-06-14 schepper Shenzhen Zhonglian Hudong Technology Co., Ltd Tomaten 4,3 / 5 sterren Genre Trivia Aankoophints Winkelen !! Na het spelen van de reeks ontsnappingsspellen van deze ontwikkelaar, beginnend met de vierde game en daarna terug naar deze game, is het duidelijk dat ze zijn verbeterd naarmate de serie vordert. Deze vroege game heeft een behoorlijk ingewikkeld pad van kamers, en in combinatie met veel objecten die op elk moment in bezit zijn, is het een uitdaging om te onthouden waar objecten kunnen worden gespeeld en hoe je je weg terug kunt vinden. Bij betere games kan een speler binnen 6-8 bewegingen gebruik maken van een gevonden object. Ik gebruikte een walkthrough wanneer ik vast zat en in verschillende gevallen begreep ik de logica van de oplossing nog steeds niet. En net als bij alle escape-games van deze ontwikkelaar, stuitert het pop-up HINT-pictogram continu. Het is niet alleen ontzettend storend, het is te dicht bij het MAP-pictogram en het onderste deel van elke scène. Ik verspilde veel hints door per ongeluk het HINT-pictogram aan te raken. Ik nam zijn toevlucht tot het aanbod om een ​​video te bekijken in ruil voor drie gratis tips. In 10-15 pogingen gaf het me nooit de hints. Ik heb zelfs geprobeerd naar de website van de adverteerder te gaan. Geen geluk. Ik moet te stom zijn om het correct te gebruiken. ;).


Zaal ontsnapping uit de gevangenis tetris.
Room escape gevangenis break block puzzel.
Room Escape: Prison break your heart.
Ruimte ontsnapping gevangenis sleutel sleutelpuzzel.

Ruimte ontsnapping gevangenis pauze kun je ontsnappen 2. Ruimte ontsnapping: gevangenis pauze zhenzhen walkthrough. Ruimte ontsnapping gevangenis pauze 2 walkthrough. Ontsnapping uit de gevangenis. Ruimte ontsnapping: doorbraak in de gevangenis. Room escape gevangenis te breken sleutelhanger puzzel. Room Escape: Prison break. Ruimte ontsnapping gevangenis vakantie kan je ontsnappen.

 

0 comentarios