Blogia
311008

ON-LINE BETALNING DISCOUNT HACK FREE LEGIT MINECRAFT

https://firstgamehack.com/game-479516143.html

 

Jag älskar Minecraft, det är ett bra multiplayer spel och jag tror att det verkligen har kommit långt sedan starten. Jag har spelat Minecraft sedan utgåvan av det första spelet, och det har just blivit bättre och bättre. Men det här spelet kan använda vissa förbättringar, särskilt för mobila användare. Jag känner att minecraft-datoranvändarna får uppdateringar snabbare. Till exempel har jag sett människor på datorer som har hela vattenuppdateringen, medan jag är på en iPad och jag får bara nyheter om den här uppdateringen plus det kommer så långsamt. Ett annat problem som jag har med det här spelet är inköp i appen jag menar att jag vet att de har lagt till mynt, men du måste fortfarande köpa dessa mynt med dina riktiga pengar. Jag önskar att de hade ett sätt att du på något sätt kan tjäna mynt i spelet genom att spela och uppnå vissa mål. Jag tycker också att det här spelet behöver fler mobb som de har alla dessa biomer men så lite djur att de borde ha olika djur och mobb för varje biom. Bara en idé för spelet jag hade också var Eskimos kan vara som byborna i snöbiomerna. Äntligen är en annan fråga jag har LAG om jag har ett visst antal världar, spelet är så galet att jag inte kan spela spelet. Jag hoppas att du överväger dessa problem och funderar på sätt att fixa dem och snälla få uppdateringar till användare samtidigt. Jag har varit Minecraft-användare i många år och jag skulle vilja se spelet förbättras. Version Info - Uppdaterade byar! Upptäck nya byar över olika biomer, med arbetsplatser, byggnader, mönster och byggmöjligheter. storlek - 293,1 mB; Utgivare - Mojang; Publiceringsdatum - 2011-11-17; version - 1.8.0; Minecraft Store Artikel 6.

0 comentarios